איך לאתר קונים רציניים לדירה שלנו

 

איך לאתר קונים רציניים לדירה שלנו

זה נכון שפרסום דירה ביד 2 מביא את החשיפה הכי גדולה, אבל מצד שני, כולם עושים את זה.
הסוד הגדול של המומחים הוא לא כמות החשיפה אלא למי אנחנו פונים,
מי האנשים שהדירה שלנו תפורה להם.
כל מי שהתעסק אי פעם בפרסום יודע שחשיפה גדולה בלי "בידול" יוצרת רק כאבי ראש.

איך לייצר בידול?

לאנשי פרסום לוקח שנים להתמקצע ביצירת בידול,
אני רוצה להתמקד על שני הדברים העיקריים שבטוח ש"המתחרים" שלכם לא עושים,
או לפחות לא עושים טוב, והם:

  1. פילוח של קהל היעד

הכוונה – לאתר את קבוצת האנשים שמחפשים בול את הדירה שלך.
לדוגמה – דירת שלושה חדרים עם סלון גדול ומעלית כנראה שתתאים יותר לזוג מבוגרים, שהילדים כבר עזבו והם אוהבים לארח.
כמובן שיש עוד המון משתנים שיקבעו את קהל היעד שלכם,
כמו חתך אוכלוסייה באזור, נגישות, קירבה למוסדות או לחוגים שונים וכו'…
במייל הבא נרחיב יותר על הנושא הזה.

  1. הצרכים של קהל היעד.

אחרי שאיתרנו לאיזה קבוצות אוכלוסייה הדירה שלנו הכי מתאימה, הגיע הזמן לדבר איתם על הצרכים שלהם.
הנושא הזה ילווה אתכם בכל תהליך המכירה, החל מהפרסום דרך הצגת הדירה וכמובן בשלב המשא ומתן.
לדוגמה – אם הדירה שלנו נמצאת בשכונה דתית, ונניח שהחלטנו שקהל היעד שלנו הוא משפחות מרובות ילדים.
אם יש מצב להוסיף עוד חדר בדירה נוכל להשתמש בזה בפרסום כדי למשוך קונים יותר רלוונטיים שגם יהיו מוכנים לשלם יותר.

בקיצור, הבנתם את הרעיון – תתאימו את הקונים לדירה כמו כפפה ליד, תגדילו את הסיכויים שלכם למכור במחיר שחלמתם עליו.

לסיכום

עולם הפרסום הוא נושא מאוד מורכב, בטח שאי אפשר להעביר את כולו על רגל אחת.
אבל, אתם לא הולכים להתמקצע בזה,
אז שני הנושאים שחשפנו לכם היום הם מאוד הכרחיים להשגת קונים שבאמת יעריכו את הבית,
ושיהיו מוכנים לשלם עליו את המחיר הגבוה ביותר.

במאמר הבא שתקבלו,
נגלה לכם איפה כדאי לפרסם כדי להשיג את הקונים האלה

אוהב אתכם,

שחר

נ.ב קטן,

בא לכם ללמוד עוד על עולם הפרסום והשיווק – לחצו כאן

תגובות

תגובות

One thought on “איך לאתר קונים רציניים לדירה שלנו

Comments are closed.

Top