פרסום דירה למכירה

 

בהמשך למאמר הקודם לגבי פרסום הדירה איך לאתר קונים רציניים לדירה

אחרי שהבנו כבר איך לפלח קהל יעד, השלב הבא הוא לאתר אותו.

איפה הכי כדאי לפרסם דירה למכירה?

אני מניח שאתם כרגע מפרסמים ביד 2, סבבה, תמשיכו עם זה.
אבל בשביל להגיע לקהל היעד שלכם ולמקסם את מחיר הדירה, אנחנו צריכים להכיר את 4 אפיקי הפרסום האחרים,
שהחשיפה בהם יותר ממוקדת ולרוב מביאה את הקונים היותר איכותיים.

לפני שניגש לעניין עצמו יש מונח קטן שצריכים להכיר – קונים סמויים.

קונים סמויים, אלו לא אנשים שמחפשים לקנות דירה לעצמם בצורה יזומה,
אפשר לכנות אותם סוג של "ממליצים" על הדירה.
למה הכוונה, הם ייחשפו לפרסום שלכם ויספרו על הדירה לקרובים שלהם (הורים, אחים, חברים וכו').
ולהם יהיה יותר עניין בדירה כי כנראה יש להם אינטרס בגלל הקרבה למשפחה או לחבר.

4 אפיקי הפרסום:

  1. שלט

חשוב שמכינים שלט לעשות אותו יפה ומזמין וצריך לתלות אותו במקום בולט לתנועה של אנשים,
כדאי ללכת לבית דפוס שמכין שלטים ולבקש להבליט את הטלפון ולבחור צבעים כמה שיותר שונים מצבע הבניין, זה יגרום לשלט לבלוט.
אם יש אופציה לפנות לשני כיוונים שונים, כדאי לעשות רוטציה בין המיקומים כי שני שלטים יכולים להתפרש אצל קונים רציניים שהמוכר לחוץ למכור, למרות שהמצב לא באמת כזה.
שלט טוב עובד בשבילנו 24/7 והוא אפיק פרסום מעולה לגיוס קונים סמויים.
( עוד בעניין השלט – לחצו כאן למאמר איך להכין שלט מזמין למכירת דירה )

  1. עיתונות

כדאי לפרסם לפחות בשני עיתונים:

  • מקומון עירוני – לדוגמה בפתח תקווה יש את המקומון, (הוא הכי מוכר)
    זה עיתון שמגיע לכל בית ללא עלות, והחשיפה בו לרוב היא הגדולה ביותר.
  • העיתון השני מתבסס על פילוח קהל היעד שלנו, כמו שדובר רבות במדריך.
    זה העיתון שאנחנו חושבים שממנו יגיעו הקונים הכי רלוונטיים, כדי להחליט על איזה עיתון נלך נצטרך לאפיין את הדירה כמו למי היא מיועדת ברמת הגודל, מספר החדרים קומה והכי חשוב צביון השכונה, אם השכונה לדוגמה בעלת צביון דתי נפרסם בעיתונים של דתיים וכו' , הרחבנו על הנושא במאמר לגבי פילוח הקונים.

 

  1. גלויות

בדומה לשלט גם כאן, האפיק הזה מאוד יעיל בהפניית קונים סמויים.
מומלץ להוציא בין 1000 – 2000 עם תמונות טובות ולכתוב את הפרטים החשובים בנקודות (בולטים – לתמצת ברשימה).
צריך לחלק אותם בשכונה של הנכס שלנו, מדלת לדלת, כדי שלא יזרקו לפח בכניסה לבניין.
וחשוב לציין שמשפרי דיור באותה שכונה יכולים להיות קונים מאוד איכותיים, שמכירים כבר את השכונה, ומרכז החיים שלהם נמצא שם ולכן יש יותר סיכויים שהם ישלמו את המחיר הגבוה ביותר.

  1. פייסבוק

המתכון לפרסום אפקטיבי כדי לייצר מעורבות ברשתות החברתיות

לא צריך להסביר כמה כוח יש היום לאינטרנט,
הדרך הכי יעילה לקבל חשיפה גדולה ברשת היא לגרום לאנשים להגיב לפרסום שלנו באמצעות לייק שיתוף או תגובות על הפוסט.
ברגע שפייסבוק מזהה שיש הרבה מעורבות בפוסט שלנו, האלגוריתם שלו מפרש את זה כ-"פוסט מעניין" וחושף אותו לעוד המון אנשים.
כדי לעשות פוסט שגורם לאנשים להגיב, נצטרך להתבסס על הממצאים שלנו מהמאמר הקודם שמתייחס לפילוח קהל היעד והצרכים שלהם.
נכין 3 פוסטים ממוקדים לצרכים של קהל היעד עם תמונות שמושכות תשומת לב.
נאתר קבוצות בפייסבוק שאנחנו חושבים שקהל היעד שלנו נמצא בהן, ונפרסם שם את הפוסטים.
ניתן לזה לרוץ כמה ימים, ואז נבדוק איזה פוסט השיג את התוצאות הטובות ביותר ברמת המעורבות.

עכשיו, שאנחנו יודעים מה הפוסט המנצח שלנו, נוכל להשתמש בו בשתי דרכים:

  1. להמשיך לאתר קבוצות (ממוקדות לקהל היעד) ולפרסם שם.
    זהו פרסום חינמי, אבל הבעיה העיקרית בו, שפייסבוק חושף את הפוסט רק ל 3%-5% מחברי הקבוצה.
  2. פרסום ממומן בפייבוק

זה אולי נשמע לכם קצת מוגזם, אבל יש לפייסבוק אפשרות לפלח ולמקד את קהל היעד בפרסום הממומן בצורה שאי אפשר להשיג בשום אפיק פרסומי אחר.
אני יגיד לכם יותר מזה, אפשר ללמד את פייסבוק לבנות לעצמו רשימה לפי הפרופיל של האנשים שהתעניינו בדירה, ולהגדיר לו להמשיך ולפרסם רק לאנשים שיש להם מכנה משותף עם אותה רשימה, וכך תוכלו למקד את החשיפה לפוסט רק לאנשים מאוד רלוונטיים.
כדי לעשות את זה, צריך קצת ידע טכני בנושא של פרסום במדיה הדיגיטלית.
אם אתם לא מפחדים ממחשבים תוכלו לקבל עוד המון מידע על הנושא בקישור בסוף המאמר.

גם כאן, כמו באפיקים האחרים שהזכרנו היום, אנחנו חושפים את הדירה לקונים סמויים, ויותר מזה, אנחנו גם מאפשרים ל"ממליצים" לספר על הדירה בלחיצת כפתור עם הקרובים שלהם.

לסיכום הנושא – איפה לפרסם דירה למכירה:

כדי להיות בטוחים שהגענו ברמת החשיפה לכמה שיותר קונים איכותיים, רצוי וגם עדיף לבצע את כל 4 הפעולות.

למי שקשה לבצע את כל הארבע לא משנה מאיזו סיבה, אם זה כלכלית או חוסר זמן, צריך לבצע לפחות 3 כדי לייצר לדירה שלכם נוכחות גבוהה וממוקדת יותר משל המתחרים.

בהתקשרות הבאה בנינו, אני הולך לסגור לכם את כל הקצוות (אם נשארו כאלה), בנוגע לכל הנושאים שעברנו עד היום, בשביל שתהיו בטוחים שקבלתם את המחיר הגבוהה ביותר.

תחזיקו מעמד….

נ.ב. קטן,
מי שרוצה לדעת עוד על פרסום ממומן בפייסבוק – מוזמן ללחוץ כאן

תגובות

תגובות

Top