מה יש במדריך?

מה מחכה לך במדריך?
כמו שכבר הבנת,

במכירת דירה – ידע שווה הרבה מאוד כסף!

אז…
הנה הידע שהמדריך שלנו, למכירת דירה במחיר מקסימלי יעניק לך:

מכיר את המשפט – אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

אז בפרק הראשון אתה הולך לגלות איך להכין דירה שמוכרת את עצמה,

זה לא שאתה הולך להפוך למעצב פנים, אבל אתה הולך לקבל כמה טיפים שכל אחד יכול לעשות, ושיגרמו לדירה שלך להשאיר רושם ראשוני בלתי נשכח שגם אם הקונה יבדוק עוד 50 דירות, את שלך הוא יזכור.

בפרק השני אתה הולך לקבל טיפים בנושא מכירות,

שממוקדים רק למכירת דירה, תהליך המכירה מתחיל כבר משיחת הטלפון וכל מילה קובעת.
יש פתגם שאומר, אם אין לך משהו חכם להגיד – עדיף שתשתוק.
רוב המוכרים מתאמצים יתר על המידה בשיווק של הדירה בהצגת הנכס, דבר שגורם לאפקט הפוך, מוריד את הערך של הדירה בעיני הקונים ולפעמים גם מרחיק אותם. במדריך אני אגלה לך את עיקרון ה 20-80 שזה אומר לתת לקונה לדבר 80% מהשיחה ובעזרת הטכניקות מכירה שתקבל, תדע איך לנצח ב20% דיבור, ותגרום לקונה למכור לעצמו את הדירה.
המטרה בפרק הזה להראות לך איך אתה יכול להציג את הדירה שלך בלי לתת לצד השני להרגיש שמנסים למכור לו משהו.

בפרק השלישי נדבר על תמחור,

אני הולך להראות לך איך לבסס את המחיר על עובדות ולא על שמועות.
מה לעשות עם המידע הזה, כדי לתמחר נכון.
באיזה מחיר כדאי לצאת לפרסם? חשוב שתבין שהמחיר לא יהיה גבוה מידי כדי לא "לשרוף" את הדירה.
זהו אחד השלבים הקריטיים להשגת מחיר מקסימלי.

הפרק הרביעי מתייחס לניהול מו"מ,

בפרק הזה תכיר 2 משתנים ששווים לך הרבה מאוד כסף והם – פינוי ותשלומים.
כשתכיר אותם תגיע למו"מ מוכן עם שליטה בידיים שלך ותימנע מטעויות בסיסיות.
החוכמה במו"מ טוב היא לנצח בלי לתת לצד השני הרגשה שהוא מפסיד,
אל תדאג, גם את הפינה הזאת סגרתי לך ואני יראה לך בדיוק איך לעשות את זה.

בפרק החמישי נדבר קצת על שיווק,

כמו כל מוצר אחר שקיים בעולם, כדי למכור אותו במחיר הגבוה ביותר, חייבים להבין איך לשווק אותו נכון.
אני הולך להכיר לך 2 עקרונות מאוד קריטיים בשיווק של הדירה, שלהתחיל פרסום בלי לדעת אותם לעומק, זה פשוט לזרוק כסף לפח. האחד נקרא פילוח קהל היעד, זה אומר שאתה צריך "לאתר" איזה סוג קונה יהיה מוכן לשלם הכי הרבה עבור הדירה שלך,
והשני הוא פניה לצרכים שלהם, אתה תלמד איך לגלות, בדיוק מה הם מחפשים, ולהשתמש בזה בפרסום כדי למגנט אותם לדירה שלך.

בפרק השישי נתמקד על נושא הפרסום,

אחרי שתבין מי הוא קהל היעד שלך ומה הם הצרכים שלו. עכשיו אתה צריך לדעת איך להגיע אליו,
כמו שכבר הספקת להכיר אותי, סגרתי לך גם את זה ואני הולך להראות לך איך להגיע לקונים האיכותיים לדירה שלך ובאיזה מקומות יהיה לך הכי משתלם לפרסם.

בהצלחה,
שחר.

להורדת המדריך בחינם – עשרת הדיברות למכירת דירה – לחץ כאן!

תגובות

תגובות

Top